poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Zamki i pałace

Niestety nie mogę przedstawić Wam tego budynku jako mojej nowej letniej rezydencji, ani tego, jako nowego ogródka grillowego;)) Mogę jedynie pokazać siebie na tle tychże pięknych budowli. Korzystając z poprawy stanu zdrowia i pięknej pogody wybraliśmy się na wycieczkę po malowniczych rejonach Mazowsza i zwiedziliśmy ruiny gotyckiego zamku w Czersku oraz piękny pałac Bielińskich w Otwocku. Na ten sam pomysł wpadło wielu warszawiaków, więc było dość tłoczno, niemniej polecam te miejsca, jako godne zwiedzenia.

Sukienka, którą mam na sobie pochodzi z lumpeksu, była dość podarta i poplamiona, może dlatego nikt jej nie chciał, ale udało mi się ją naprawić, bez większego problemu.
.
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Pierwsza próba zrobienia kolażu :)
Image and video hosting by TinyPic
.
sukienka, pasek- lumpeks
kurtka- Mango
torebka, buty- lokalny sklep
kolczyki- mojej roboty
okulary- Reserved

13 komentarzy:

  1. już mówiłam że za tą kurtką przepadam, jest cudowna,
    ślicznie ją zestawiłaś z tą sukienką, no i kozaki dopełniają całość - uwielbiam kozaki noszone nie-zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak przyjemnie jest zobaczyć u kogoś na blogu zdjęcia z mojej okolicy. W Czersku jest pięknie, a szczególnie wtedy, gdy zaczynają kwitnąć drzewa owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami warto patrzec na niektore szafiarskie "kreacje" z duza doza zrozumienia.
    U Ciebie jednak nie trzeba nic na 'sile zrozumiec'.
    W Twoich prezentacjach jest "styling", wyczucie materialu, gust ( chociaż o gustach podobno się nie dyskutuje)...to Tobie akurat gustu nie brakuje:)

    pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoczki i piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj zazdroszczę bardzo! sukienki (jest jak stworzona dla Ciebie, cudnie w niej wyglądasz), Czerska, pałacu Bielińskich (sama bym się chętnie tam wybrała!) a o tej kurtce z Mango to już nie wspomnę!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolino kiedy założysz coś w czym nie będziesz fajnie wyglądać? Robię się coraz bardziej zazdrosna o zawartość Twojej szafy :D Jest niesamowita :D Ta sukienka miodzio :D Ta kurtka po raz kolejny niesamowita :D Całość z szykiem i elegancją jak zawsze :D Anonim - Karolina dobrze pisze i podpisuję się pod tym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie niebieskiego z czarnym :-)
    Wyglądasz jak modelka, śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka jest rewelacyjna! i jaki przepiękny ten zamek ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. @Agnes-Dzięki!A te buty kupiłam z myślą o noszeniu właśnie wiosną i dobrze sprawdzają się nawet w ciepłe dni:)
    @Abdabr- własnie do pełni szczęścia brakowało mi tylko zieleni i kwiatów, w sadach były na razie tylko syche gałęzie
    @Karolino- bardzo Ci dziekuje za te słowa i pozdrawiam imoenniczkę:))
    @Caiushia, @Rysia -bardzo dziękuję:) a wycieczkę w te strony bardzo polecam, zreszta chyba w każdym województwie są piękne zamki, uwielbiam je zwiedzać, kiedy mieszkałam na Dolnym Śląśku zaliczyłam większość tamtejszych:)
    @miuska- jak każdy mam lepsze i takie kiedy mam ochotę wyrzucić lustra;), ale w te gorsze nie robię zdjęc lub zrobione zdjęcia kasuję;)
    @Agus- dzieki, ostatnio ten zestaw kolorów przypadł mi bardzo do gustu:)
    @riennahera, @chaoskontrolowany, @nothh - bardzo mi miło, dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest śliczna. Bardzo podoba mi się ten głęboki niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje łączenie kolorów, jesteś mistrzynią niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń