czwartek, 26 marca 2009

Spacerek na uniwerek...

czyli wietrzna niedziela. W niedzielę wybraliśmy się na spacer Krakowskim Przedmieściem, aby zrobić kilka zdjęć , niestety tak silnie wiało, że w krótkim czasie marzyłam tylko o gorącej kawie w ciepłej kawiarni. Poszukując zaciszniejszego miejsca weszliśmy na teren UW i tam udało mi się nawet zdjąć płaszcz .
Jeszcze słów kilka na temat spódnicy- jest w rozmiarze 46 i kiedy znalazłam ją w lumpie miała długość poniżej kolan, ale wzór i piękny szmaragdowy kolor tak mnie urzekły, że mi to kompletnie nie przeszkodziło, oddałam ją do skrócenia, bez zwężania, bo jest bardzo marszczona i dodatkowo ma podszewkę , więc takie duże poprawki przekroczyłyby wielokrotnie jej wartość. Radzę z nią sobie spinając ją paskiem, przez co jest efekt podwyższonej talii. Rajstopy są założone jedne na drugie, czyli koronkowe na fioletowe.
.


Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.






..
..
płaszcz (Topshop), golf, spódnica, pasek, chustka, torebka- lumpeks
płaszcz(Topshop), spódnica, golf, pasek, torebka, chustka- lumpeks
fioletowe rajstopy- Gatta
koronkowe rajstopy, rękawiczki- stadion
buty- lokalny sklep
kolczyki- mojej roboty (zbliżenie tutaj)

22 komentarze:

  1. Pieknie jak zawsze. Śliczny płaszczyk i dłuuugie zgrabne nogi!:) Wyglądasz jak rasowa modelka.
    Wszystko super zestawione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful look, i like combination colours, and great skirt.

    B*

    OdpowiedzUsuń
  3. No jakbym trafiła na taką spódnicę to jej rozmiar też byłby dla mnie mniej istotny :) a pomysł z rajstopami świetny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarz powyżej załatwił już wszystko ...;-)
    Ja tylko dodam od siebie, że znowu podoba mi się ten majstersztyk z rajstopkami - świetnie to wygląda...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie kolorów i wzorów na spódnicy i rajstopach - podoba mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie, znowu fajne kolory razem! ;)

    Wyglądasz świetnie.

    Z tym panem mam zaliczoną niezłą przygodę - córki mojej przyjaciółki obsiadły go, a że rzadko widują ojca pracującego do późna, przytulały się do posągu krzycząc "Tato, tato, tatusiu!". Opis nie oddaje tragizmu sytuacji ;)

    Z kolei studenci prawa byli zachwycenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie,super wyszło Ci to wszystko,rajstopy i ta spódnica świetnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bosko, spódnica rewelacyjna, rajstopy też (właśnie o taki efekt mi ostatnio chodziło, tylko że mi nie wyszło... ;D), a razem to już zupełnie odjazdowo. Idealna długość spódnicy, i jakie Ty masz długie, zgrabne nogi!
    PS zazdroszczę spacerków po Krakowskim Przedmieściu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, kolory rewelacyjnie dopasowane. wszystko bardzo mi się podoba! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorystyczne!! Najbardziej mi się podoba zestawienie spódnicy z rajstopami - Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga, urocza, Karolino (pozwól, że się tak spoufalę)! Próbuję się otrząsnąć z zachwytu nad Twoją dzisiejszą stylizacją. Jest piękna, cudowna, fantastyczna i nie wiem czy to zasługa prześlicznej spódnicy, połączenia rajstopek, Twojego idealnego połączenia kolorów, czy Twojej urody i dłuuugich nóg. No nie mogę się napatrzeć. Dawno mnie żadna szafiarka tak nie zachwyciła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie :) mogę się tylko w zachwytach rozpływać :) te rajstopy, ta spódnica... te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny patent z tymi rajstopami. Super zestaw. Masz wyczucie stylu, podoba mi się ten blog i na nim zagoszczę, jeśli pozwolisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. @mabeja- dzięki, ale na modelkę to już chyba za stara jestem;) poza tym przy pozowaniu, złaszcza przy ludziach, jestem tak maksymalnie spięta, że z 15 zdjęć czasem trudno coś sensownego wybrać:/
    @sisters and dresses- thank you, I like this combination too:)
    @Rysia, @Prekursorka- dzięki dziewczyny, te koronkowe rajstopy maja tak duże oczka, że trzeba coś załozyć pod nie, żeby nie zamarznąć, jak nie chcę koloru to pod spód daję cieliste:)
    @agus- miło mi bardzo:))
    @SzafaN- niezła ta historia, uśmiałam się, ale z drugiej strony patrząc trochę smutna
    @Gosiu- dziękuję!
    @Caiushia- własnie to miałam na myśli pisząc u Ciebie o telepatii szafiarek. Taki efekt daje koronka z dużymi oczkami, mocno prześwitująca:)
    @chaoskontrolowany, @Bastet- bardzo Wam dziewczyny dziękuje!
    @miuska- oczywiscie, że możesz:))tyle komplementów, ze nie wiem, co odpisać, bardzo, bardzo sie cieszę, a co do urody, to gdybyś zobaczyła te nieudane,odrzucane zdjęcia z każdej sesji mogłabyś zrewidować poglądy;)))
    @Le Tasche- there are two pairs of tights- purple and made of black lace:)
    @asia_szafagodzilli- niezmiernie mi miło!
    @Szafa Biurowej- oczywiście zapraszam, wpadaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG I LOVE your style!!!!!!!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. niezły pomysł z tymi rajstopami! będę zgapiać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała spódnica i wspaniałe rajstopy. uwielbiam zabawę kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. REWELACJA, wszystko tak ślicznie dobrane, super
    ja od dłuższego czasu szukam idealnych koronkowych rajstop/legginsów i znaleźć nie mogę, chyba nasilę poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne kolory!
    .. i ta pomysłowość, odnośnie rajstop.. Świetna seria zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka aż zapragnęłam sama taką mieć. A pomysł z rajstopkami godny Nobla w zakresie mody.( wiem jeszcze takiego nie ma) :)
    Gratuluję pomysłu i gustu.

    OdpowiedzUsuń