czwartek, 19 lutego 2009

Kreatywny Blogowicz :)


.
Bardzo dziękuję agus za wyróżnienie mnie nominacją do tej nagrody i niezmiernie mi miło, że mój blog komuś się podoba.
.
Zasady wyróżnienia:
1. Umieszczamy logo na swoim blogu
2. Wrzucamy namiar na blog osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę
3. Nominujemy co najmniej 7 innych blogów
4. Podajemy linki do owych blogów
5. Nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.
.

Moje wyróżnienia wędrują do:
elfki, magdalene, caiushia, aife, Halszki, marzymskiej i asi_szafagodzilli
.
P.S.To moje drugie podejście do umieszczenia tego posta, poprzedni musiałam z przyczyn technicznych usunąć, dlatego dziękuję za komentarze, które były tam zamieszczone, ale nie udało mi się ich przywrócić. Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz