poniedziałek, 7 czerwca 2010

From head to toe

Najpierw o włosach- fryzura nieco odmieniona, po latach noszenia klasycznego boba postanowiłam wprowadzić małą innowację- krótsze włosy po jednej stronie. Natomiast buty to prezent- niespodzianka od męża, któregoś dnia zaskoczył mnie telefonem z pytaniem o dokładny rozmiar stopy a po pracy wręczył mi pudełko z tymi, ślicznymi butami:) Nie dość, że piękne, to jeszcze bardzo wygodne- dziękuję kochanie:)
Reszta stroju pochodzi z wiadomego miejsca:) Bluzka to 100% jedwab, dobra na te temperatury:)
.

Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Silk blouse, trousers- second hand
Shoes- Ambra (gift from my husband)
Bag- etorebka
Bracelet- made by me
Earrings- India shop

22 komentarze:

  1. kurcze świetne są te buty,też bym przygarnęła :)) ma chłopak gust! i jak fajnie pasują z tymi kolczykami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i buty strasznie mi się podobają :)
    fryzurka też bardzo ciekawa, choć ja bym się na taką nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta nowa fryzurka, buty boskie i fantastyczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fryzurka:)
    Butki idealnie zgrały się z kolczykami- ma mąż oko .

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i kolczyki zgrany duet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, jakie piękne buty!!!! Ty to masz kochanego męża, mój nie dość, że mi nie kupuje, to jeszcze strzela focha, jak sama sobie kupię :P
    A tak na serio wyglądasz świetnie, dobrze Ci w odcieniach blue :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczne od fryzury: rewelacja, ja tez sie zastanawiam czy sobie czegos takiego na glowie nie strzelic...
    buty swietnie zestawilas z kolczykami - wygladaja jak komplet.
    Ile ja bym dala, zeby moj mezczyzna kupil mi kiedys buty achh...

    OdpowiedzUsuń
  8. no taki mąż to skarb:) buty świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne buty. Jak zwykle dobralas doskonale dodatki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fryzurka :) ach kiedy moja grzywa będzie taka długa

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko pięknie, kolorystycznie dopasowane i przecudne jeansy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wygladasz w tej asymetrycznej fryzurze!

    Ja za kazde zakupione buty dziekuje swojemu Malzonkowi slowami: sliczne buty mi kupiles, kochanie! Ale wybrac musze sama, nie ma tak dobrze ze z dostawem do domu ;)

    Jestes taka letnio-blekitna na tych zdjeciach, jak reklama wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech, cudny ten mąż i ma dobry gust!!!!
    Fryzura świetna, bardzo Ci pasuje, tak samo kolor niebieski..............ale ładnemu to we wszystkim ładnie! Tyle Ci powiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzura fajna:)) A buty mega - niesamowity prezent!!! A, i w tych spodniach Ci bardzo fajnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pasuje Ci nowa fryzurka i wyglądasz w niej naprawdę ładnie! :) Podoba mi się idealne zgranie kolorystyczne butów i kolczyków, no i kolor bluzki :D
    Żeby mi tak Mikołaj kiedyś sprawił taką ładną butową niespodziankę ;D Eh..marzycielka ze mnie. Fajnego masz tego męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw: modelka plus "opakowanie"!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura super!

    OdpowiedzUsuń
  18. masz kochanego męża i super buty... fryzura też fajna... jak zwykle zazdroszczę wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  19. I love blue colors. The outfit is perfect!!

    OdpowiedzUsuń