piątek, 7 maja 2010

Ulubiony kwiat- konkurs

Dzisiejszy post jest dla mnie szczególny, ponieważ po raz pierwszy mam przyjemność ogłosić, wraz z firmą Dax Cosmetcs i marką Celia konkurs dla czytelniczek:))

Image and video hosting by TinyPic
Dotychczas jedynie sama bywałam uczestniczką takich konkursów, nigdy zaś jurorką- w związku z tym mam małą tremę. Ale do rzeczy- w wiosennej kolekcji firmy Celia pojawiła się nowa seria lakierów do paznokci Celia Floris inspirowana kwiatami, kolory tychże lakierów noszą nazwy kwiatów (tu możecie obejrzeć wybór odcieni).
Zadanie konkursowe jest niezwykle proste- należy stworzyć stylizację z wykorzystaniem motywu ulubionego kwiatu. Niekoniecznie na ubraniu, może być to dodatek, biżuteria, a nawet kwieciste paznokcie, liczy się ciekawy pomysł, kreatywność. Najciekawsza stylizacja zostanie nagrodzona kosmetykami od firmy Dax i Celia.
Przedstawiciele tych marek wybiorą również trzy najlepsze stylizacje w całym konkursie.

Na koniec mały bonus - przyznam również dwa dodatkowe wyróżnienia od siebie, które (podobnie jak zwyciężczynię) nagrodzę kolczykami mojej roboty z motywami kwiatowymi.


Moim ulubionym kwiatem jest róża, dla zachęty, czy też inspiracji przedstawiam Wam różany pierścionek (całość tej stylizacji wkrótce)
Jeśli chodzi o paznokcie to na moich dłoniach króluje zazwyczaj nudny frencz, z uwagi na pracę, nie mogę szaleć z kolorami, natomiast na stopach bardzo lubię soczyste, nasycone barwy, dlatego z przyjemnością wypróbuję lakiery Floris
.


Image and video hosting by TinyPic
.
Zdjęcia nadsyłajcie do 20 maja na mój adres mailowy (carrie.p@gazeta.pl)

Ogłoszenie wyników oraz publikacja zwycięskich zdjęć (na blogu oraz na dax.pl i celia.pl)25 maja
Serdecznie zapraszam!!!

6 komentarzy:

  1. Świetne te lakiery. :) Urocze kolorki.
    Może pomyśle nad jakąś stylizacją. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się zawalczyć o te kosmetyki :-)pozdrawiam.jagodda

    OdpowiedzUsuń
  3. @Tenebris,@ Bliueberry- serdecznie zapraszam dziewczyny!!!
    @Black Widow- thanks a lot:))

    OdpowiedzUsuń
  4. postanowiłam spróbować swoich sił w tym konkursie=) właśnie wybieram zdjęcia=)

    OdpowiedzUsuń
  5. wysłałam swoją propozycję, nic specjalnego, ale może jednak mi się uda : D

    OdpowiedzUsuń