niedziela, 25 kwietnia 2010

Boczny tor

Tytuł ma podwójne znaczenie, na bocznym torze znalazł się nieco mój blog, ostatnio trochę go zaniedbuję, zdjęcia zrobione a ja nie mam nawet kiedy sklecić posta, obsesyjnie odliczam dni do urlopu (jeszcze tylko dwa miesiące z małym haczykiem) bardzo potrzebuję odpoczynku…
Po drugie, po niedawnej dyskusji na forum, na temat motywów przewodnich na naszych blogach, stwierdziłam, że nie mam jeszcze zdjęć w jednej z topowych szafiarskich scenerii a mianowicie na torach kolejowych, niedopatrzenie zostało szybko naprawione:)
.


Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Pas/ belt- Stradivarius%
Kamea/ cameo- Allegro
Buty/shoes- CCC
Legginsy/ leggings- właściwie obcięte rajstopy- H&M
Reszta/rest of clothes- second hand

7 komentarzy:

  1. Jaka cudna kamea!!! Świetnie pasują koronkowe legginsy i kwiecista sukienka, a wydawałoby się, że będzie zgrzyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka, pasek ( zwłaszcza!) fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie legginsy mogłyby być jednolite, ale i tak jest uroczo.

    Sama poluję na jakąś ładną Kameę ale szczęście mi nie dopisuje niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka i świetny pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och ten pasek!!! rozbroił mnie :D ja chce ja chce ja chce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zazdroszczę Ci tego odliczania do urlopu. Urlopu będę zazdrościć Ci jak już przyjdzie :D
    Podoba mi się całość ze swetrem i tym grubym pasem, ale jeszcze bardziej podobasz mi się bez swetra i bez paska :D Może dlatego, że ta sukienka jest tak urocza, że szkoda ją zasłaniać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolino, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń