poniedziałek, 29 marca 2010

Showroom RE-aktywacja

W minioną sobotę miałam znów przyjemność spotkania z szafiarsko- blogowym gronem, po raz drugi w showroomie LPP. Zostałyśmy zaproszone do obejrzenia wiosenno-letnich kolekcji Reserved i Mohito. Muszę przyznać, że odświeżony wizerunek obu marek bardzo przypadł mi do gustu, na prezentacjach dostrzegłam kilka rzeczy, których będę intensywnie poszukiwać podczas zakupów. Wiem, że powtarzam to w każdym poście o szafiarskim spotkaniu, ale jak zawsze było bardzo miło, cieszę się ogromnie, że znów spędziłam uroczy czas w gronie starych znajomych oraz poznałam te z Was, które dotychczas widywałam tylko wirtualnie. Po części oficjalnej w showroomie nastąpiła kontynuacja spotkania w klubie Muza, szkoda, że nie wszystkie mogłyście tam dotrzeć, niemniej wszystkich (dziewczyny, organizatorki, projektantów i pana;> Adama) serdecznie pozdrawiam i dziękuję!
PS. Na sobie miałam osławioną bluzę z Re, ściągnięta paskiem robi za żakiet.
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Zdjęcia dzięki uprzejmości Zulki, Alice, Podszewki i Jagody,
na ich blogch znajdziecie więcej fotek

13 komentarzy:

  1. Fajne fotki - sztrasznie mi żal, że nie było mnie w Polsce. Widać jak dobrze się bawiliłyście...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś, urocza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło miło Cię zobaczyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka wygląda bardzo, bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka mi sie bardzo podoba i fajnie ja polaczylas z ta brazowa torba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś. Jak ja kocham tę bluzę z Re :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak Ci już mówiłam osobiście: ściągnięcie tej bluzy paskiem to rewelacyjny pomysł wart skopiowania:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, widze ze sukienka ma tutaj kilku fanow :) Czy to forumowy debiut, czy gdzies pokazywalas ja blizej?

    Odnosnie okazji, czyli ogladania kolekcji wiosna/lato 2010, co najbardziej wpadlo Ci w oko? Mam na mysli ogolnie: kolory, formy, cos co dominowalo w kolekcjach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie mogłam potem z Wami pójść...:)No ale co się uciecze, sie nie odwlecze;p!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądałaś. Ta bluza ściągnięta paskiem stworzyła coś w rodzaju płaszczyka, bardzo kobieco:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie mogłam znów się z Tobą między innymi zobaczyć :) Mam nadzieję, że następnym razem się widzimy ;) I trzeba przyznać, że wyglądałaś naprawdę wspaniale :D Pomysł z paskiem do bluzy rewelacyjny! Bluza nabrała całkiem nowego charakteru - na pewno nie bluzowatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za komentarze:))))

    @Robaczek- kopiuj, będzie mi miło;)
    @Mrs_L- Sukienka jeszce nie występowała na blogu, bo muszę ją zanieść do krawcowej celem zwężenia. Na pokazie najbardziej spodobała mi się koronkowa sukienka w kolorze pudrowego różu i kwiecista kolekcja inspirowana Friedą Khalo:) W kolekcjach przewijały sie praktycznie wszystkie trendy tej wiosny i lata, dużo motywów afrykańskich, safari-akurat tego nie lubię, disco lat 90 w odświeżonym wydaniu, itp. Pozdrawiam!
    @Miusko, myślałam, że będziesz, przynajmniej Agacior tak mówiła, szkoda, że nie byłaś:(

    OdpowiedzUsuń