środa, 24 lutego 2010

Day and night

Dopadło mnie choróbsko i powoli dochodzę do siebie, więc chcąc oszczędzić Wam widoku czerwonego nosa i załzawionych oczu, fotki mogłam zrobić dopiero dziś i niestety znów w warunkach domowych. Na pocieszenie pokazuję dwie stylizacje ze swetrową sukienką w roli głównej. Pierwsza jest dzienna, druga bardziej imprezowa.
Jeszcze słówko o kolczykach, niezbyt widocznych na dużym zdjęciu, wypatrzyłam takie w Wylęgarni i bardzo mi się spodobały, cena wydała mi się jednak bardzo wygórowana, więc zdobywszy podobne materiały, zrobiłam swoją wersję z bardzo lubianej przeze mnie miedzi.
.
One dress, but two ways of wearing - the first one for a day and second one for a party.
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Sukienka/dress- Reserved%
Legginsy dżinsowe/ jeasns leggins- Oisho
Legginsy czarne /black leggins- allegro
Naszyjnik/necklace- H&M
Kolczyki/earrings- mojej roboty/made by me
Chusta, torebka/scarf,bag- second hand

13 komentarzy:

  1. super sukienka i rewelacyjne biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi sie zestaw z czarnymi legginsami wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwłaszcza druga wersja mi się podoba, takie masz nogi, że się napatrzeć nie można :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, ma piękny kolor a chusta idealnie do niej pasuje kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne korale i te legginsy genialnie pasują *-*
    swoją drogą, bardzo chciałam podziękować za komentarz na stronie o ofiarach mody, gdzie zostałam 'królową pierwszego wpisu'- uznam to swoistego rodzaju sukces, bo w końcu wyszło mi to, co chciałam osiągnąć- przyciągnęłam uwagę, choć nie w sposób jaki chciałam. W każdym razie Twój komentarz spowodował, że nie poczułam się tak strasznie ośmieszona i naprawdę dobrze podziałał (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooooooooooooogi!!!!!!!! Zzieleniałam z zazdrości!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czarnymi legginsami mi się dużo bardziej podoba. Może dlatego, że nie lubię tego koloru dżinsu. Sukienka ma świetny kolor. Chusta pasuje idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wersja imprezowa bardzo fajna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto i bardzo fajnie, świetny sweter - lubię jego morski kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna apaszka i sweter swietny ma ksztalt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look! Wszystko idealnie połączone!

    OdpowiedzUsuń