środa, 21 października 2009

Wrocławski zlot

W sobotę odbył się kolejny szafiarski zlot, po raz pierwszy we Wrocławiu. Pogoda była wyjątkowo paskudna, jednak perspektywa spotkania z szafiarkami (i szafiarzami), których dotąd nie miałam okazji poznać osobiście przezwyciężyła niechęć do wyjścia z domu. Wrocław również przywitał nas deszczem i dokuczliwym chłodem, jednak gdy znaleźliśmy się w przytulnej knajpce Ośrodek w teatrze Kapitol szybko zapomnieliśmy o przygnębiającej aurze. Czas upłynął szybko i miło (jak zawsze w szafiarskim gronie) przy kawie i grzanym winie.
Last Saturday took place the another fashion-bloggers meeting, this time in Wroclaw. On the pictures below you can see small photo report from this event.
.
Uczestnicy
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
Miuska i ja
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Zdjęcie klasowe na różowej kanapie
Image and video hosting by TinyPic
.
Dzięki pomocy jednego z gości knajpy nasze urocze fotografki są równiez na zdjęciu:)
Image and video hosting by TinyPic
+bonus mistrz drugiego planu;))
.
Do zobaczenia na następnym spotkaniu!!!
.
Zdjęcia autorstwa Aife, Villka i Miuski

4 komentarze:

  1. O nawet ja się załapałam na jakieś zdjęcie :D Szkoda tylko, że nie na grupowe :( No ale miło w każdym razie popatrzeć sobie na Was wszystkich :D Cieszę się Karolino, że znów sie spotkałyśmy i że mogłyśmy krótko, ale chociaż tyle pogadać ;) Pozdrawiam Cię ciepło i mam nadzieję, że do zobaczenia następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło było Cię poznać! mam nadzieję że jeszcze kiedyś uda nam się spotkać nie tylko wirtualnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @miuska- też się cieszę, że sie spotkałyśmy:)
    @aivie- mie również było bardzo miło poznać Ciebie:)
    @agacior- Twój Styl;))

    OdpowiedzUsuń