wtorek, 25 sierpnia 2009

Spokojnie, to tylko awaria:)

Awaria wydarzyła sie na spacerze i dotyczyła aparatu. Służył nam on dzielnie przez cztery lata z kawałkiem i podczas tego spaceru, po zrobieniu poniższych zdjęć odmówił współpracy, nie pomogły nawet nowe baterie kupione na prędce w Żabce. Dlatego nie mogę Wam pokazać jakie fajne nietoperzowe rękawy ma moja bluzka (na tych fotkach prezentuje się jak wiejska sukmana) a spodnie ciekawie wykończony pasek z tyłu. Może jeszcze nadarzy się okazja, by to nadrobić. Zbliżenia zostały wykadrowane niestety a nie zrobione specjalnie.
Na pocieszenie dodam, że aparat aktualnie działa, ale jak długo, zobaczymy:)
.
During making of those pictures my camera has been broken. I could put only two photos on my blog and I didn't have enough time to show bat-sleeves of the blouse.
It's ok now, we will see how long;)


Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
bluzka, torebka/ blouse, bag- sh
spodnie/trousers- Stradivarius
buty/shoes- Ryłko
kolczyki/earrings- prezent/gift:)

35 komentarzy:

  1. co tam aparat,wszystko widać tak jak trzeba :))
    nietoperz boski,uwielbiam ten kolor !
    a buty są mega wypasione,zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, taki pszczółkowy kolorystycznie zestaw :D I nawet dobrze, że nie zdjęcia rękawów, bo dzięki temu pole mojej wyobraźni zostało poruszone :D I zobaczyłam je ;) Wszystko mi się podoba :D I trzymam kciuki za aparat, żeby Wam już nie robił więcej takich psikusów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, cudowny strój. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba wszystko zmieszane i wstrząśnięte, jak i składniki koktajlu osobno.
    A krój wiejskiej sukmany też jest w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiejska? Boże, trzeba na wieś jechać!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Life methodology- nie za bardzo mam możliwość;)tak mi się skojarzyła z wygladem chłopa z radzieckich baśni(btw, czy ktoś je jeszcze pamięta, bo ja uwielbiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. your shirt is lovely!!!
    one kixxx for u!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, szczególnie spodnie. Wyglądają jak z poprzedniej kolekcji Armaniego.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow świetne buty :)
    i chyba zmałpuję od Ciebie sposób na zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Straszliwie podobają mi się Twoje spodnie:)Cały zestaw w ogóle super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny zestaw i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwkle wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie! W ogóle cały zestaw bardzo, ale to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kapitalnie wygladasz
    buty swietne

    OdpowiedzUsuń
  15. to się nazywa mieć wyczucie smaku :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorystyka. Spodnie i buty są moimi faworytami :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look!!! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów! No i nie wiedziała, że Ryłko robi tak fajne buty...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyciłs mnie tym zestawem,pięknie i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  19. jak kiedyś będę w Warszawie to zakradnę się i ukradnę Ci te spodnie i pasek z Łowicza. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A kolczyki"z Twojego przepisu" są już zrobione i pierwsze pochwały zebrane wśród zazdrosnych spojrzeń koleżanek :) Druciki zebrałam w garażu, i musiałam się wspomóc kropelką, bo mi się nitki ześlizgiwały :) technika "nie daj się" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny prosty zestaw, ale te kolory... sprawiają ze jest niezwykle wyjątkowy no i kolczyki urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiejska sukmana? No proszę Cię.. Wygląda super! Fajny obcas mają buty.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle elegancko i stylowo, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyjątkowo Ci pasują te kolory :-) No i buty, na swoich nogach źle znoszę paseczek wokół kostki, ale tutaj to wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bluzka... Całe szczęście, że nie dołączyłaś zdjęć rękawów.. I tak umarłam z zazdrości:)

    OdpowiedzUsuń
  26. @@@ Bardzo, bardzo dziękuję za tyle miłych słów!!!
    Cieszę się, że podobają Wam się te buty, bo niestety w domu nie znajduję dla nich uznania-mąż twierdzi, że są "klocowate" ;)
    @MeG- thank you very much:))
    @Madame Safanduła- nie miałam pojęcia, nie jestem oblatana w kolekcjach, ale bardzo możliwe, kupiłam je w zeszłym roku:)
    @Agnieszka- bardzo proszę:))
    @playwithfashion- czasami zdarzaja się fajne modele, a te kupiłam ze trzy lata temu, kiedy ceny w Ryłko były w miarę, jak na polską firmę, normalne:)
    @kwestia- bardzo się cieszę, że wyszły i zbieraja komplementy:))Zastanawiałam się, dlaczego nitki się ześlizgiwały, bo u mnie tak się nie działo, może wzięłaś za krótkie i nie można ich było związać przy zakańczaniu, bo w środku trzyma je na miejscu ta sprężynka na drucie.
    @Mała Gosia-dzięki, przekażę mężowi, kolczyki to prezent od niego:)
    @Gia Illusion-tak jak odpisałam wyżej, skojarzyła mi się z ubiorem takiego wiejskiego Jaśka z radzieckiej baśni:)
    @Toledana- żółty wydawał mi się zawsze kontrowersyjny do mojej urody i nie nosiłam go blisko twarzy, ale postanowiłam wykorzystać to, że jestem jeszcze trochę opalona, więc nie będę wyglądać niezdrowo:)
    The Oracle of Style- chyba dobrze, nie chciałabym mieć Cię na sumieniu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No myślałam, żeby się jakoś spotkać, ale właściwie nie wiadomo o której godzinie Wam się skończy to spotkanie i nic nie zostało ustalone w kwestii miejsca, więc chyba po prostu będę musiała poczekać na Zlot, żeby się zobaczyć z większą ilością szafiarek ;) No chyba, że coś by się zmieniło ;) Jeśli nie to udanego spotkania życzę i mam nadzieję na fotograficzną relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz fantastycznie ;)
    bardzo podobają mi się Twoje spodnie .. nie chcesz się ich czasami pozbyc ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię połączenie żółtego i czarnego. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw i jakie ładne buty :) Dawno je kupowałaś? Szkoda, że nie miałam okazji cię poznać. Cóż firm Reserved nie chciała się dowiedzieć, że w 99% wszystkie ich rzeczy na mnie kiepsko leżą, itp. Pewnie słyszeli same pochwały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. @bloo.- jak będe miała ich dość dam Ci znać;)
    @modazkrakowa- buty kupowałam dawno, ze 3 lata temu, kiedy jeszcze mieszkałam we Wrocławiu.
    Zdziwiłabyś się, ale dziewczyny były bardzo szczere i otwarcie powiedziały, że wzornictwo i kolorystyka nie przykuwają uwagi, a jakość tkanin pozostawia wiele do życzenia. powiedzieli, że w ich firmie już nastąpiły duże zmiany i będzie lepiej, więc czekam na efekty:)
    Tez żałuję, że Cię nie było, mam nadzieję, że niedługo to nadrobimy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zesatw a najbardziej podobają si mi buty...

    OdpowiedzUsuń
  33. matrioszkaa.blogspot.com30 listopada 2009 07:28

    Przyznaje, że dzisiaj sobie skakam po Twoim blogu po raz pierwszy. Ten strój wygląda świetnie, mimo że sama bedąc blondynką zawsze wyglądam koszmarnie w żółci. TY wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń