poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Marynarka czy koszula?

Trend na długie, luźne marynarki bardzo przypadł mi do gustu, co można było zaobserwować we wcześniejszych wpisach. Nawet bardziej je lubię niż małe żakieciki, dlatego cieszę się, że przetrwały następny sezon.
Tym razem wersja bardzo letnia, cienka, właściwie oglądając te zdjęcia zauważyłam, że bardziej przypomina ona obszerną, męską koszulę niż marynarkę, nie zmienia to faktu, że nadal mi się podoba i dobrze się w niej czuję. Przy okazji pokazuję łup wyprzedażowy w postaci nowych butów-jestem z nich niesamowicie zadowolona, ponieważ są wykonane ze skóry i bardzo wygodne, w sam raz na dni, kiedy trzeba pokonywać pieszo duże odległości.

I like long jacket very much and I'm very happy that they are still fasionable. This jacket is very flimsy, remains man's shirt - just perfect for summer. I want to show you my new shoes- I bought them during summer sales and I like them very much, because they are very comfortable and made from leather.
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
Image and video hosting by TinyPic
.
marynarka, koszulka, spodnie, torebka/jacket, t-shirt, trousers, bag-sh
buty/shoes -CCC sale
kolczyki/earrings- DIY
bransoletka/bracelet- prezent/gift

23 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia!
    i te nogi.....

    OdpowiedzUsuń
  2. jest switena i fakt jest taki ze super w niej wygladasz:)a jak jeszcze wspominasz ze wygodna to najwazniejszy plus:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te buty nie widziałam takich w CCC. Co do marynarki to fakt wygląda trochę jak koszula ale myślę, że dodaje to jej tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta marynarko-koszula!!! I buty bardzo mi sie podobają, idealna wysokość obcasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość bardzo mi się podoba!
    Kurcze, wiem że nie na temat, ale silnie kojarzysz mi się z panią Małgorzatą Foremniak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre pytanie :) a całośc geanialna

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta koszula!
    zapraszam: http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty rzeczywiście świetne, ale najbardziej nie mogę uwierzyć w tą piękną torebkę- że jest z sh! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. w życiu bym nie powiedziała,że to marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta marynara :D Pierwszy raz widzę takie cudo :D Rzeczywiście podobna do koszuli, ale chyba właśnie na tym polega jej urok :D A ja ciągle w szafie zamiast długiej marynary mam same krótkie żakiety :P
    Buciki wyglądają na wygodne :D I są na prawdę ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się , super :)
    to marynarka ? wygląda jak koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle rzeczy z sh....gratulacje :))
    buty boskie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie same buty, nie farbują? Bo moje strasznie, tylko raz je założyłam. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ciuch,obojętne czy nazwać go marynarką czy koszulą.Dodaje luzu

    OdpowiedzUsuń
  15. super zmyłka z tą marynarką, a te Twoje nogi do nieba trzeba pokazywać !

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podobaja mi sie buty, swietne

    OdpowiedzUsuń
  17. @@@Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa i komplementy:)))
    Odpowiem zbiorczo-to naprawdę marynarka, mimo, że nie wygląda na to, miała nawet poduszki, które wyprułam, bo źle w nich wygladałam i ma duże kieszenie:)
    @Zulka- obcas ma moją ulubioną wysokość,taką że sie go nie odczuwa:)
    @Mariposanegra- dzięki, nie jesteś pierwsza osobą, która mi to mówi:)
    @n@tchniona- ja też nie mogłam uwierzyć jak ją dorwałam, na dodatek jest z miękkiej skórki:)
    @streene- nieznacznie farbują, ale je spryskałam lakierem do włosów, poza tym zawsze używam talku to stóp i jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba Twoja koszula i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja uwielbiam takie marynarki. Chociaz nie wiem co bardziej- marynarki czy koszule:)

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna koszula - uwielbiam kratę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. na lato lepsza niz marynarka... fajny pomysl i ladna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  22. te buty sa swietne!i w ogole "najsik"
    E-wior

    OdpowiedzUsuń