piątek, 6 lutego 2009

Być jak Alexis



.
.
Choć może z uwagi na kolor włosów bliżej mi do Crystal ;) , ale to z Alexis właśnie dotychczas kojarzył mi się panterkowy deseń i nie byłam do niego przekonana. Ale od czasu zakupu panterkowej bluzy, widocznej kilka postów niżej, coś się zmieniło i w mojej szafie pojawiło się kilka rzeczy z tym motywem -ku niezadowoleniu mojego męża (on dalej nie lubi panterkowego wzoru:)
Pewnie nie raz zagoszczą one na łamach tego bloga :)
.
.
Mam na sobie:
bluzkę- Vero Moda Outlet
koszulkę z długim rękawem i pasek- lumpeks
spódnicę- nie pamiętam skąd, jest wiekowa
zamszowe kozki- Deichmann
srebrną bransoletkę- po mamie
wisior- przerobiony przeze mnie z kolczyków

8 komentarzy:

  1. ach te panterki :)) też dopiero od jakiegoś czasu je noszę :))
    fajnie dziś wyglądasz,zwłaszcza buciki dopełniają całości,no i ta szminka na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestawik, świetnie podkreśla Twoją idealną figurę i pasuje Ci kolorystycznie :-)

    pozdrawiam
    agus

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana do panterki, jakoś nigdy jej nie lubiłam... ale reszta jak najbardziej na tak, może troszkę więcej koloru (i kto to mówi wciąż lubuje się w szarym :D) i wolę cię z delikatnie pomalowanymi ustami bo ciemne cię postarzają a jesteś piękna więc szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przekonałam się jeszcze do panterki, chociaż po głowie chodzą mi ostatnio panterkowe baleriny np... bardzo mi się to Twoje zestawienie podoba, szminka dodaje zadziorności :) zdecydowanie Alexis, nie Crystal! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @gosia, @agus, @szfa_godżilli: bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
    @KajaSta: co do szminki-to był rodzaj eksperymentu, dopełniający stylizacji "na Alexis" :) Na codzień używam delikatnych odcieni
    @CookieMonsters: nigdy bym nie pomyślała, nie przepadam za Tą panią, ale dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak elegancko i stylowo :D Alexis i Crystal kompletnie nie pamiętam, ale jak na Karolinę to super :D I bardzo mi się podoba czerwień na ustach :D Jest kropką nad i ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu - władczo :-)Na prawdę swietnie wyglądasz na każdym zdjęciu. Zazdroszcze...całuski

    Marta

    OdpowiedzUsuń